fredag 18 mars 2011

Vilket skit......

VÄDER det är, hur kan det bli sånt här skit väder nu. Jag vill ha sommar och sol inte snö å tö.
Igår var det iaf fint väder så då ringde Kristina och bjöd mig på fika så då tog jag en promenad dit. Super skönt var det att gå en promenix men lite svårt vid de skuggiga platserna då det bara var is över hela vägen.
Sen innan Kristina  körde hem mig visade hon mig den där affären jag hade funderat på att besöka. En slags present affär kan man säga att det är. Å där lyckades jag ju göra slut på några kr så klart :)

Just nu är barnen här en stund. Deras pappa har varit i stockholm men han kommer snart och hämtar dem igen. Så när de har åkt och när darling kommit hem ska jag se på en hemsk film igen. Kommer inte ihåg riktigt vad den heter men vi har sett ett par läbbiga filmer nu de senaste dagarna. 

I helgen e de jobb jobb å jobb :/ men man får vara glad för pengarna man tjänar iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar