söndag 13 mars 2011

Hudvårdskurs

Idag har jag varit på hudvårdskurs. Det var rätt skoj men mycket att ta in, Jag får vara glad om jag kommer ihåg hälften :)  Men jag fick ju lite papper med mig hem så jag får ta och läsa igenom dem lite också.

Annars har det inte hänt så mycket i dag. Träffade Crille på gymmet för att lämna barnen bara.
Saknar dem redan!!! buhuhu.  Tycker att det är så jobbigt att lämna över dem, sen efter någon dag är det väl lite lättare men just överlämnandet e skit jobbigt. Å så sitter man och saknar dem i en hel vecka sen.
Men på fredag ska jag iaf ha dem en liten stund för då ska deras pappa till stockholm en sväng.

Nu ska vi äta mat sen blir de till å vila resten av dagen. E super trött.

Lägger in några bilder. Som vanligt e det mest på emelie för elias vill ju inte så gärna vara med på kort.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar