måndag 7 mars 2011

måndag

Blev hemma i dag. Känner inte att jag har råd med de egentligen men har haft en konstig huvudvärk i helgen, igår och i natt. Egentligen började den redan i torsdags på jobbet.
Både på lördagen och söndagen vaknade jag utan värk, men direkt efter att jag gått till ishallen kom den. I lördags tänkte jag att det var för att de blåste så mycket, men igår blåste det inget och ändå blev det så där så jag blev liggande i sängen mest hela tiden när vi kom hem.
Värken var konstig för att så länge jag var still kände jag inget och det skulle inte spela någon roll om någon skrek i mitt öra för de hade inte gjort mer ont än vad de hade gjort utan värk, men så fort jag rörde mig, typ satte ner foten när jag gick så kändes de som en mindre jordbävning i huvudet, och om någon nuddade mitt huvud gjorde det skit ont.
Jaja slut tjatat om alla sjukdomar, det e bara tråkigt att läsa men jag var tvungen att skriva de ändå :)

Han iaf läsa ut Michael  Nyqvist bok innan vi for på bio i lördags.

Just ja, Williams hockeymatch igår var ju rätt intressant. De spelade mot hedemora (SUCKERS!!)  och Säter vann med 24-7.
Jag har alltid på nått vis trott att det är säter föräldrar som är värst och hettsigast i publikväg, men nej då de var så snälla och rara och satt på sina platser och klappade lite i händerna när de blev mål.
Däremot vissa hedemora föräldrar fick man ju skämmas för. Vore det mina föräldrar på den tiden jag spelade fotboll hade jag portat dem från att komma å titta.
Jaja slutpratat om vissa suckers till föräldrar :)  barnen var iaf duktiga i båda lagen, men domarna var nog hittade under en sten.
Huvuddomaren blåste fel en gång så de ropades ut i högtalaren att det var en felblåsning, strax efter det så klev han av planen så då blev de bara 2 linjedomare kvar. Han sa at han hade börjat må dåligt, men varför for han då inte hem och la sig i stället för att hänga kvar i ishallen, han tyckte nog bara att det var pinsamt.
Sen helt plötsligt i sista perioden drog ännu en domare ut, för kisspaus, hmmm. Jaja tur att småbarnen som spelade matchen kunde sköta sig iaf haha.
Domaren kom ju tillbaka sen men man såg paniken i den stackars ensama domaren när han fick åka runt där själv och försöka se allt.

Nää nu ska jag vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar