torsdag 10 mars 2011

Määh

Nästa lön blir inge vidare heller. I dag har jag varit hemma med en febrig Emelie. Hon kom ner halv 3 i natt och grinade och somnade mellan oss. Sen i morse när jag hade klivit upp och hunnit sminka ett öga hörde jag att hon grinade igen och gick dit för att trösta henne, då var hon stek het så det var bara att stanna hemma då, halvsminkad å snygg som man var :)
Nu på kvällen e hon ju piggare igen men de blir att vara hemma i morgon också.

Igår var jag och Micke Picke på hockeymatch. Super skoj!  Dock var ju huvud domaren KASS kan man säga. Tror han svalt visselpipan för han blåste då aldrig i den. Kanske kommer den att få låta på vägen ut i stället haha :)
Snälla Kristina var barnvakt så Tack så Mycket!! Barnen tycke det var jätte skoj. Och i dag tror jag de har upprepat allt kristina sagt. Bla har elias talat om hur gammal hon är och en av hennes söner. Och emelie har talat om att en av sönerna var röd på kinden å då var han sjuk osv osv :)
Nää de hade nog väldigt skoj å slippa oss lite grann.

Nu ska jag käka thaimat som darling precis kom hem med.

GÖTT!! :)

1 kommentar:

  1. Tack själva de va bara kul!!! Krya på Emelie!!!

    SvaraRadera