måndag 21 mars 2011

å hjulen på bilen de går runt runt runt

Idag har det blivit mycket bilåkande. Först for vi till hedemora för jag skulle in på bokia och köpa en grej där, sen hade jag ett ärende i garpen som vi for och fixade sen därifrån åkte vi till Avesta till skoKanonen där vi köpte ett par stövlar till elias å så tog vi en vända in på ÖB när vi ända var där.
Sen blev det att åka hem, svänga in på ica för att handla mat, sen lagade Micke Picke till den å så käkade vi.
Sen blev det en vända för mig till Långshyttan för att hälsa på Tanja lite och lämna hennes oriflame grejer. Det var riktigt skoj! Var evigheter sen jag var dit känns de som. Och de är så flitiga och bygger om och grejar jämt. Man blir lite avis!

Man är så dålig på att hälsa på folk. Men de känns som om de är så mycket jämt. Speciellt när man jobbar, då hinner man inte med så mycket mer under dagarna mer än att jobba, hämta barnen, åka hem och äta sen är de ju läggdags igen.

Nu ska jag snart gå och ta en dusch tror jag sen bara lägga mig i sängen och kika film med darling. Är så himla trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar