lördag 21 januari 2012

äntligen

Så där, nu får man äntligen slå ner häcken å slippa stressa nå mer idag. Skönt!
Första maten för min del blev kl 16, innan dess har jag inte haft tid. Har bara hunnit försöka få i mig det där teet som smakade skit.
Precis lika var det igår. Ingen mat förrän kl var 16, stress stress stress.
Men nu är det lugnt iaf. Och i morgon ska jag inte stressa iväg någon stanns.

Igår kväll var vi på hockey.
Säter vann, yes yes yes.
Elias såg ut som ett litet hitte barn hehe.
Under matchen var han till kiosken och skulle handla lite godis. Och då passade han på och köpa sig en kopp choklad också.
Meeen sen hade han tydligen ramlat i trappen så när han kom tillbaka hade han choklad i hela ansiktet, på mössan och jackan.
Och så var ju stackarn röd frampå bröstet för chokladen var ju kokhet och de hade ju runnit in under hakan och ner innanför jacka och tröja.
Men det gick bra iaf, det röda försvann efter ett tag.
Men när han var så där lortig å saknar tänder i munnen, ja då såg han ut som ett litet hitte barn :)

Senare på kvällen såg han ut som en riktig trollunge i stället.
För då var alla tre iväg och lekte lite, sen när de kom hade elias vänt sin mössa ut och in, och den där mössan ser lite speciell ut från början så då blev han en troll unge. Å tvättlappen stack rätt ut.

Nu ska jag bara dega framför tv:n.
Barnen har hyrt en film, inte direkt någon jag vill se. Men så länge de är nöjda så är det lugnt här :)
Micke är på kurs idag och har varit ända sen i morse, å än är det ett par timmar kvar tills den slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar