onsdag 4 januari 2012

Dolda talanger

Japp det har jag. Idag visade det sig att jag tydligen kan knyta skor med en hand, vilken jäkla talang haha :)
Ja man lär sig allt sånt när man har en bäbis att bära runt på när man är borta.

Idag har vi även varit och bytt bil.
Nya bilen är skön att köra faktiskt så det blir nog bra hoppas jag.
Försäljaren tog ju in golfen. Skapligt modig försäljare som enbart har frågat micke om det är nå skavanker eller nått fel på den och micke har sagt nej så då sa han, då litar jag på dig och så köpte han den av oss kan man säga (eller böt in den)
Nu menar jag inte att det är nått fel på golfen, den har varit riktigt bra och den enda bilen som varit pålitlig när mercan hållt på å krånglat.
Så bilen har vi varit nöjda med men mercan kan vi inte byta in på det där stället så därför blev det golfen.

Sen idag har vi varit och sagt hej då till Hanna, Joey, Tyler och Connie. Jätte tråkigt tycker jag!
Man har precis träffat dem och så måste de fara hem :-(.
Inte för att jag har varit speciellt social på det engelska språket, men det är så himla goa så det är jätte tråkigt att de måste åka hem.
Men vi hoppas ju kunna åka och hälsa på dem inom en snar framtid iaf.
Bäst vore ju om vi blev av med de där huset, då skulle resan kunna bli av lite snabbare.

Nix pix nu är det natti natti för i morgon bitti är det hockeyträning och sen bvc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar