tisdag 31 januari 2012

vill ha

Idag har jag bakat igen.
Gjorde Nutellacupcakes.
Ville ju prova även om jag inte tycker om Nutella. Så allt var väl gott förutom nutellan :-p
Men jag tror jag ska prova å smälta någon annan typ av choklad att ha på om jag gör dem någon gång igen.
Nutella är verkligen blääääääääääää

Ikväll är tanken att vi ska göra köttfärspiroger om vi hinner innan min träning.
Hoppas hoppas hoppas, för jag är verkligen sugen på de nu :)

Jag lovar att om jag haft något av dessa förkläden, så hade jag varit mäster kock. Men nu har jag ju inte de så nu är det Micke som e kocken (men pirogerna ska jag hjälpa till med)
Jag skulle säkert tycka att det vore 100 gånger roligare att laga mat om jag ägde dessa haha, eller nått sånt :-p

VILL HAAAAAA!

VILL HAAAAA!!!









fast den här kanske jag bara vill ha om jag ska hålla på med nått man blir blöt av eller nått sånt. eller karamell färg kanske som inte går bort.


Hittade dessa på www.buycuteaprons.com

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina förkläden! Jag vill också ha :) Rosa med prickar o volanger, jag är helt säker på att det skulle vara roligare att både baka o laga mat med de där fina :) Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Ja å jag tror att matlagningen sitter i själva förklädet. Jag skulle bli en riktig mästare om jag skulle ta på mig ett sånt :-p
    Men nu eftersom jag inte har något kan jag ju aldrig bevisa det :-p
    kram

    SvaraRadera