söndag 15 januari 2012

lugn helg

I helgen har det varit lugnt.
Elias och Emelie har varit hos sin pappa så de kommer hem senare idag.
William har varit hos sin mamma hela veckan å kommer i morgon.

Jag å Micke har varit hos Jessica och Erik och hälsat på lite, å Micke har äntligen blivit klippt :)
De har kommit överens nu om att det skulle bli oavgjort med hår vadet.
Micke var ju rätt bedrövlig i håret om man får säga så. Eriks hår hade inte hunnit bli riktigt lika långt så det var ju skönt att han gick med på att avbryta vadet ändå.
Men Erik kom även på att eftersom de avbröt detta vad så skulle de nu spara mustaschen till juli/augusti.
Gaaaah!! det hoppas jag verkligen inte de gör något vad om haha.
Jag har redan förvarnat Micke om att jag då alltid kommer att gå en liten bit bakom honom på stan, och att vi handlar i varsina korgar på affären där vi även låtsas som att vi inte känner varandra :-p
Nä då, så skulle jag väl inte göra :)

Vi har även varit och hälsat på hos Myran som fyllde 30 år.
Fick skit god smörgåstårta!!!
Tror vi också måste handla på den affären om vi ska ha smörgåstårta någon gång.

Hem till Williams mormor och morfar har vi också hunnit varit.
Sålde lite lotter å en kalender.
Det är ett väldigt säljande för både fotbollen, hockeyn och bandyn. Men nu ska vi väl inte ha nått mer kvar att sälja skulle jag tro.

William spelade hockey match igår så den var vi ju på. 7-7 blev det.
Wille bam bam stod i målet för den riktiga målisen hade blivit magsjuk.
Det dryga är att william har lekt med den killen hela veckan så jag hoppas inte han också får magsjuka nu.

Elias kanske ska ha ett kalas för sina klasskompisar nu snart. Men det känns ju som ett osäkert kort eftersom den där jäkla magsjukan verkar gå runt runt runt.
Som tur är har alla vi andra i familjen klarat oss. Det är bara william som har haft det ett par gånger.
(peppar peppar ta i trä)

Nä hä nu hade jag tänkt städa lite om sessan vill somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar