tisdag 10 januari 2012

rum

Första skoldagen och dagisdagen för barnen idag då efter jullovet.
Det blev väldigt tyst här hemma när alla barnen åkt.

Idag tänker jag inte göra någonting speciellt här hemma, bara ta det lugnt.

Igår cyklade jag igen, man känner verkligen att jag inte cyklat på vääääääldigt länge för nu har man ju så ont i häcken så man knappt kan sitta haha. Men det är bara att gno på :)

Var till barnens hus igår en snabbis. Hittade på lite grejer till emelies väggar i garderoberna så nu behöver jag inte måla nått eget mönster där.

Det är ju verkligen inte klart än, måste köpa lister och grejer och måla klart golven.
Dock har ju emelie plockat in massa saker så jag får väl plocka ut igen.

först såg det ut så här





Nu ser det ut så här, men än är det långt kvar

 Jao men eftersom det ska upp lister kommer jag att få flytta på lite blommor, men hä gör inget.



 golvet ska vara vitt så klart, å så lite lister här med, å så ska ju sladden som hänger där klippas av, men de får micke göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar