lördag 28 januari 2012

hockey nu igen :)

Varför kan inte hockey spelas på sommaren i stället.
Det är så jobbigt att sitta i ishallen och frysa å sen när man kommer ut är det ännu kallare där.
Då hade det varit skönt å sitta där inne å frysa lite sen när man kommer ut är de 25 grader varmt :)

Vi var iaf på hockeymatch igår, Å säter vann :)
Emmy sover så skönt under matcherna. Men det blir väl sämre med de ju större hon blir.

I övrigt är vi barnlediga i helgen.
Vi är barnlediga men hade egentligen 4 matcher att gå på.
William har 2 hockymatcher och elias har en bandy match och en hockey match.
Även om vi inte har barnen vill vi ju gärna se när de spelar.
MEn de där 4 matcherna blev lite färre, för williams mamma ringde och sa att william fått magsjuka IGEN!!!!
Helt sanslöst hur de kan ha magsjuka hela tiden.
William har ju varit hos sin mamma hela veckan så vi har inte träffat honom nått iaf, så jag hoppas vi klarar oss sen när han kommer på måndag.

Peppar peppar ta i trä så har ju varken jag, micke eller mina barn haft någon magsjuka än.
Å inte vill jag ha det heller.

Just nu är micke iväg på matchen william skulle ha spelat.
Han är ju tränare så han lär ju följa med även om inte wille är med.
Å efter det är de illfart hem till elias bandymatch.
Jag stannar hemma å väntar tills det är dags att kolla på elias, jag behöver ju inte följa med å titta på 03:ornas match om inte wille är med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar