söndag 29 januari 2012

söndag

Ishallen hela dagen idag.
Först spelade william match, där förlorade de med 2-9
Sen blev det elias match å de förlorade med 9-11
Men hä gör inget.
Huvudsaken är att elias och dom slog hedemora igår som micke säger haha.
De får förlora alla matcher de spelar om de vill, men aldrig mot hedemora :-p   (tror han möjligtvis är lite anti den orten hehe)

I torsdags hade elias lånat en bok på bibblan med skolan.
Så på vägen hem från skolan visade han den för mig.
Det var en stor bok och det fanns kartor å grejer man kunde ta ur och titta på.
Så jag sa till honom att den här boken får du vara rädd om nu när det är bibblans.
- Ja du får inte ge den till mig, säger emelie då.
Det är ju bra att hon vet själv att hon inte skulle kunna sköta sig om hon fick låna boken haha :)

Elias och Emelie ligger å sover nu, å jag och emmy ska snart hoppa ner i badet en sväng.
Sen blir de film kik för mig och Micke. Det är ju Wallander idag.
I morgon kommer william så då är skaran samlad igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar