onsdag 11 januari 2012

tjohooo

Jag är så glaaaaad!!!
Var till tandläkaren idag och blev glatt överraskad.
Trodde att jag hade hål i alla tänderna eftersom det ilat så mycket och så länge.
MEEEEN det visade sig att ilandet berodde på att jag är förbannat bra på att borsta tänderna, jag har gnott så jäkligt på dem så jag borstat fram tandhalsarna haha. Därför har det ilat.
Inte ett enda hål hade jag.
Å jag som varit så nervös för detta å skjutit det framför mig i flera år kan man väl bokstavligt talat säga.

Gratis blev det också eftersom det visade sig att jag hade 600 kr kvar där. Man får visst en summa varje år.
Synd bara att man bara fick spara dessa pengar i två år annars hade jag ju haft en förmögenhet där :)

Min tandläkare kommer dessutom från garpen.
Kände igen henne direkt när jag var dit med elias för första gången, men jag tänkte att hon känner säkert inte igen mig så jag sa inget.
Men idag berättade hon att hon kände igen mig från garpen.

Micke bara skrattade när jag sa att hon också kom därifrån.
Han frågade mig, meen hur stor är chansen för att man ska flytta från garpen till säter för att få en tandläkare som också är från garpen.
jo de ska jag tala om, 100 procent chans verkar det som för nu har vi haft henne både jag å elias å emelie.
Men hon är jätte bra. HOn är nog mer en sån där barntandläkare vilket passar mig utmärkt.
En tandborste fick jag för att jag var duktig också :-p haha nä då, men jag fick en tandborste faktiskt, eller en sån där liten grej som jag ska borsta ena visdomstanden med för att den är svår att komma åt och så är det en sån djup och gropig tand så nu har den tanden en egen borste :)

Sen var det nått mer jag hade tänkt skriva men det har jag helt plötsligt glömt bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar