torsdag 19 januari 2012

blocket

Igår var jag och kikade på en fotbollsträning i skäve.
Var dit för att se om jag vill börja spela.
Jag hade fått varit med och spelat igår om jag ville, meeen nää igår ville jag bara kika lite, Även om jag var grymt sugen.
Det såg så roligt ut!
Nästa vecka ska jag vara med på en träning, dock inte med skäve gänget, men träning som träning.

Fast jag blir ju lite nervös.
Man har väl glömt av allt och har väl inte en muskel kvar :-p
Jag ångrar att jag la av med att spela förut, det hade ju varit så mycket simplare om jag bara fortsatt för jag har ju ändå alltid tyckt att det är roligt.

Var ut och kikade lite på blocket igår.
Hittade en byrå som jag tycker är så fin å jag vet precis vart jag skulle vilja ha den.
Den kostar bara 1500, MEEEEN det är alldeles för mycket för min ekonomi.
Jag får vänta tills jag bli rik.


Finns en hemsida där bla denna byrå och massa saker som är ute på blocket är med i.


Endel saker som säljs på blocket är lite roliga tycker jag.
Igår såg jag en ful liten porslinsfågel som någon sålde för 39 kr.
Kostar det inte 60 kr att sätta in en annons??
I så fall hade det ju blivit billigare att bara kasta fågeln juu :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar