söndag 8 januari 2012

woohooo

Jag har fått låna en träningscykel av kristina å peter, jag är så glaaaaaaaad :)
Synd är det att man inte kan se hur långt man cyklat och sånt, fast å andra sidan kanske det är bra också för annars sitter man väl bara där och stirrar å när det går långsamt det är ju då man tröttnar ur.
Har redan tagit mig en cykeltur och gjort lite andra små övningar här hemma.

Igår försökte jag mig på en springtur halv elva på kvällen. Men eftersom jag har astma så funkar det inge bra att göra nått ansträngande ute när det är kallt.
Just när det är kallt får jag lättare astma, sen om den skulle vara 35 grader varmt då är det inte alls nått problem.

Finns ju någon grej man kan köpa och ha i munnen som man andas igenom, men näää då hittar jag hellre på saker inne.

Elias och William har haft kalas idag för släkten så det har varit fullt hus hela dagen. Skoj Skoj!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen är det natti natti.

2 kommentarer:

  1. Om du vill ha 35 grader varmt så du kan springa, flytta hit till Texas vetja! Hihihihi!

    SvaraRadera
  2. haha ja det skulle inte vara helt fel :)

    SvaraRadera