måndag 23 januari 2012

Inte så kalasigt precis

Den smakar som en regnbåge, men jag vet inte hur regnbågen smakar men den smakade så.
HAHAHA
Har sett det där när barn ska vara modeller. Första gången jag ser det idag och antagligen sista också.
Tycker inte såna där program är så roliga.

Idag har vi träffat nya mäklaren. Verkar vara lite mer fart i henne än i den förra.
I morgon kommer det nå folk och ska kika på huset.

Hjälpte emelie på toa. Hon klarar sig ju själv där, men vid nr 2 brukar hon ropa.
När jag torkat henne säger hon.
Såg du att jag hade skrivit elias med bajs.
hehe hon hade väl tänkt att när de landade där i vattnet så stod det elias så då trodde hon väl att jag också kunde se det.

Idag började elias fråga när jag och micke skulle gifta oss eller om vi redan gjort det.
Vi sa att vi aldrig skulle gifta oss utan dem, för det är klart att alla barnen ska vara med.
Och så började vi säga att när vi skulle gifta oss skulle han ju ha finbyxor och skjorta och slips och grejer.
Nej jag vill inte ha slips sa han då.
Vill du ha fluga då sa jag.
JAA jag vill vara en fluga, eller nej förresten jag vill hellre vara hulken.
haha Å där hade det bröllopet spårat ur. För då ville ju även emelie vara en hulken prinsessa.

Var och lånade böcker på bibblan idag.
Massage böcker.
Så idag har micke fått en helkroppsmassage (nästan).
Vi han inte med underarmarna och händerna  för emmy ville verkligen inte ligga för sig själv och glo.

Inte sån avkopplande massage direkt. Elias och Emelie som härjade uppe.
Vi hade stället massagebordet framför tv:n som var på bara för att vi samtidigt skulle kunna ha emmy där inne. Och idag var hon riktigt grining.
Jaja vi blev nästan klara iaf. :)

Nu ska vi fortsätta kika lite tv sen blir det natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar