fredag 10 februari 2012

fredag.

Barnen är överlämnade till sin far så nu var det väldigt lugnt här.
Emmy har sovit sen några timmar tillbaka å fortsätter väl med det hela natten hoppas jag.
Igår lade hon sig kl 21-22 ungefär och sov till 07,30 i morse i sin egen säng, så man ska ju inte klaga :)

Hon är en otroligt snäll bäbbe än så länge.
Och fast att det nu finns tre andra barn i hemmet så känns det som om jag har mycket mer tid och mycket mer energi för detta barn än vad det har känts som med de andra när de var små.
Livet var väl kanske ganska rörigt och jag var trött och hade inte alls så mycket energi.
Jag vet inte om allt känns lättare nu för att jag och micke delar på allt och behöver jag vila så får jag vila.
Det är inte jag som är ensam om att sköta allt utan vi delar lika å livet är så mycket lättare.
Och så är ju Emmy ett väldigt snällt barn.

Just för tillfället är han pappa ledig på fredagar också vilket är guld värt.
Det är verkligem skönt att ha honom hemma.

Emelie var också väldigt snäll som liten, sov bra å gjorde inte så mycket väsen av sig. Det har ju gått över nu :-p     men hon är goooo ändå.
Elias han hade ju kolik som bäbbe så han var ju lite grinig, å han har ju fortfarande lätt för att grina men han är väldigt snäll och lugn annars.

I morgon ska jag på barnloppis med linda :)
Nix pix nu ska vi fortsätta kika film, cowboys & aliens.      rätt ok hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar