onsdag 22 februari 2012

här vare sjukligt

Idag har Micke fått kameran i magen, å tydligen har han ett stort bråck på magmunnen.
Så nu skulle det tydligen bli medicin resten av livet :-(

Å så ringde de från elias skola förut idag och sa att han hade jätte ont i örat.
Jag hörde hur han stod brevid och grinade. Så jag sa att jag å bäbin skulle bara klä på oss så skulle jag komma.
Men typ 10 min senare ringde elias upp själv och talade om att de hade gått över så jag behövde inte komma.
Men sen efter några timmar ringde de igen och sa att han frös så då åkte jag och hämtade honom.
Passade på att hämta hem emelie också när jag ändå var ute och for.
När vi kom hem tog jag tempen på elias å han hade 39,3    så han var ju lite sjuk stackarn.

Nää nu längtar jag tills micke får komma hem så kan vi gå runt här hemma å vara sjuka tillsammans i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar