måndag 27 februari 2012

vaccination

I fredags skulle emmy på vägning, mätning och vaccination.
Efter lite diskussioner åkte micke  dit med henne. Vi ville båda åka, men det skulle bli så mycket folk inne i det där lilla rummet då eftersom alla barn skulle vara tvungna att följa med. Så tillslut fick jag ge mig och micke fick åka :-) hehe men de gör inte så mycket, jag har ju varit på alla såna där grejer med mina andra barn så jag kan väl avstå en gång nu då :)
OCH det visade sig att jag tog rätt beslut hehe. För ända sedan de var där har emmy varit lite skepptisk mot micke.
Hon är inte helt nöjd med honom numera. Hon fick ju en spruta i varje ben så hon förknippar kanske det med honom.
Hon blev även erbjuden en annan vaccination så micke ringde hem och frågade men där sa jag tvär NEJ.
Jag går med på de här vaccinationerna alla barn får då de e små å i övrigt är jag lite anti eller väldigt mycket anti massa onödiga vaccinationer.

Tösen var iaf 63,5 cm lång och vägde 5790g.
På nått sätt tror jag hon fått aparmar också, för hon har börjat växa ur massa kläder å de visar sig typ genom att allt är för kort i ärmarna.

Nähä nu ska jag tvätta lite å tydligen spela känguru med barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar