lördag 4 februari 2012

full rulle

Idag har grabbarna haft hockyträning.
Jag var inte med på williams som började kl 8,00, men vi kom till elias.
Micke åkte ju iväg med dem tidigt i morse å så kom jag och emelie lite senare.
Det går ju inte alltid så fort för henne när hon ska klä på sig.

Sen efter träningen följde william med en kompis hem å vi andra åkte hem å käkade mat eftersom vi skulle fara bort.

Vi blev ju sena iväg så klart, för precis när micke skulle sätta ner emmy i hennes bilstol spydde hon på honom så då var det ju bara att byta tröja haha.
Tycker hon har blivit en liten kräkare nu den senaste tiden.
Sen iaf, när vi skulle tanka så krånglade det å vi var tvungen att byta pump och greja.
Men 30 min sent kom vi iaf fram till emma :)

Vi skulle dit idag för att gratta noel som blivit 5 år.
Tiden bara springer iväg. I sommar blir ju emelie också fem år.
Linda å william var också där men for efter en stund.
Själva blev vi kvar ända tills halv 7.

Andreas bjöd micke på lite mellan öl å vi satt och pratade lite.
På vägen hem sa emelie
- micke jag tycker inte om när man dricker öl.
-Nej nej jag ska aldrig mer göra det då svarade han.
- Det kommer att ta jätte lång tid innan du slutar. Jag blir sjuk om du dricker öl. Nu får jag ont i magen.
haha jag vet inte vad hon får allt ifrån.
Tror inte ens hon såg att han tog en öl utan märkte det väl sen när vi skulle åka hem och det var jag som körde.

När vi kom hem spelade vi lite UNO.  Som jag bara vill tala om att jag VANN!!!! haha :)
Elias fick det i födelsedagspresent av noel.
Han fick även ett litet kassaskåp av lilla william som han stoppade ner alla sina små pengar i på en gång när han kom hem.
Oturligt nog för honom är det bara jag som kan kåden :-p
Tror inte jag tänker lära honom den för då är han väl där å rensar så fort vi ska iväg någonstans.

Nu har jag och Micke nyss kikat på little nicky.
Nu blir det väl bara lite tv å sen sova. Måste ju upp och hoppa tidigt i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar