tisdag 21 februari 2012

sjukling

Denna dag blev inte riktigt som tänkt.
Det var inte magsjuka micke hade utan antagligen magsår.
Så vi har varit uppe på sjukan i flera timmar å tillslut blev han kvar där. I morgon ska han få svälja en kamera. (inte så frestande)

Tänk vad man kan bli hypokondri sjuk när någon säger att den har magsjuka haha
I morse efter att han blivit dålig gick jag runt och tänkte, men mår jag inte lite dåligt då, jo nog har jag lite ont i magen, ja de har jag nog.
Sen när micke talade om att han pratat med sjukvårdsupplysningen och att vi var tvugna att åka till sjukan för att det antagligen var magsår, ja då gick det över för min del :-p  

Det är ju lika dant om någon pratar om löss, då känner man direkt hur det börjar klias i håret.
Nu hoppas jag att vi slipper sånt där iaf. Men de har ju skickat hem lappar från skolan om att de går men peppar peppar ta i trä så har mina barn aldrig haft löss så jag hoppas och önskar att vi ska slippa det i fortsättningen också.

Nej nu ska jag kika på usa´s roligaste stand up.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar