torsdag 23 februari 2012

nu så

Nu har man hämtat hem gubbskrutten. Skönt å ha han hemma igen :-)

Idag har jag och emelie varit ute och byggt en snögubbe. Eller först byggde vi en stor och sen byggde hon en bäbis snögubbe själv.
Elias fick ju hålla sig inne, men han var hemskt sugen på att följa med ut så när vi sa att han var tvungen att vara inne för att han var sjuk svarade han
- å typiskt jag som precis började må bättre.

Å emelie klämde ur sig när vi var ute
- jag hoppas snön försvinner snart för då slipper jag äta den.
Jag har ju förklarat att man INTE ska äta snön, men men......


Maggan har varit här å lämnat min önskelista från affären idag också + lite extra grejer :-) Thank you!

nähäpp nu e de väl dags att hoppa in i duschen å sen sova. I morgon ska Emmy vägas å mätas å få vaccination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar