onsdag 8 februari 2012

sid rimmat fläsk

Jaa de har jag geggat med idag, bläää.
Finns inte mycket mat på en sån grej för en sån för mig :-p
stod och pillade med de där i evigheter eftersom jag INTE vill ha nått vitt med på bitarna. Så man kan ju säga att man rensade bort ungefär si sådär 95 procent av hela biten :-p

Gjorde ugnspannkaka med de där köttet och äppelskivor.
Ja det är inte så att jag bara kom på de där själv utan micke fick en julklapp av sin chef förut å då var det att ett företag kommer hem med en matkasse som är för 16 pers. Så det är i 4 dagar vi ska göra olika maträtter.
Så idag stod jag  för ugnspannkakan och igår fick micke laga lax. Haha.
Han tyckte inte om sin egen mat kan jag säga, men de gjorde jag å emelie.
Laxfile tycker jag är helt okey att äta om det är rätt sort. Men om den är så där slemig och äcklig, ja då vill jag inte ha.

Fick prova på en ny grej idag också som man skulle ha till maten. Kålrabbi hette det å alla i familjen tyckte det var äckligt förutom jag för en gång skull :)

Nää nu ska vi kika vidare på efterlyst. Säter var ju nyss med. Usch då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar