måndag 27 februari 2012

mobil :-(

Åååå jag måste leva med min mobil i ett år till.
Jag misstänkte nästan det, men jag hoppades att det inte skulle vara så, MEEEEN så var det så klart.
JAg avskyr den!!!


Å så halkade jag in på en blogg där det var en tjej som förlorat både sin mamma, pappa och syster. Så hade hon tagit kort på nå gamla lappar hon hittat som mamman skrivit till henne.
Man fick verkligen en klump i magen.
Såna där lappar är ju väldigt obetydliga just då när de skrevs, men i nuläget är det ju guld värt att ha något sånt! (det var såna där lappar som, tex kom ihåg gympa kläderna eller kom ihåg frukosten, puss mamma, fast de var ju lite bättre skrivna än vad jag skrev här)
Jag har inte så mycket minnes grejer kvar efter min mamma men de få saker jag har håller jag hårt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar