tisdag 21 februari 2012

minne som en guldfisk

Jaha vad har hänt sen jag var här inne och skrev sist då.
hmmm, man har ju världens kortaste närminne men däremot världens minne från förr. Massa onödiga saker som man bara skulle kunna plocka ut ur huvudet så det skulle få plats nått annat i stället.
Det är tex inte så viktigt att komma ihåg vad jag hade för kläder i lekis. eller framför allt vad andra har haft för kläder i sitt liv :-p

Jaja nu kom jag på att vi har varit på 2 a-lags matcher i hockey.
Säter spelade om att komma upp i division 1.
Det vann en match och förlorade en så nu har de åkt ut tråkigt nog.
Men de var duktiga ändå tycker jag.
Elias köpte godis till emelie där på matchen.
Hon åt några tuggor sen sa hon att hon skulle spara resten tills hon blev vuxen. Så jag tror inte hon tyckte det var så gott.

Linda har även varit här med en mega säng till Elias :-p
140 bred är den. Tar upp halva rummet haha.
Men först var det tänkt att william skulle ha den för han behövde en ny säng.
Men han har ju nått mupp snedtak i sitt rum så där fick den inte plats. (det är en hög säng alltså) så då fick william ta elias säng i stället å elias fick ta den höga sängen.
Men jag tror de blir nöjda iaf.
William har ju nu en fräschare, nyare och större säng och elias är ju lycklig över att bara få sova så där högt så det blir nog bra det här.

Idag var det tänkt att jag skulle gå på min fotbollsträning.
Jag själv var ju sjuk förra gången.
Men idag verkar det som om micke har åkt på magsjuka, så det blir till att vara hemma idag också då :-(

Nix nu måste jag hjälpa emelie med lite grejs. Hon ska måla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar