torsdag 16 februari 2012

logoped

I morse blev de ett varv med snabel draken och sen skurmoppen.
Efter de var vi och hämtade syrran som skulle följa med mig till falun.
Vi skulle dit idag för elias skulle till en logoped och jag hade ju även emelie å emmy med så michaela fick passa dem när jag och elias var där inne annars hade väl inte elias fått sagt ett ord.

Besöket gick bra iaf, de var inga problem. Han fuskar ibland när han säger R bara men de ska vi försöka få honom att sluta med själva. Så de blir inge mer besök dit iaf.
Han fuskar ju väldigt mycket när han pratar, säger orden på de lättaste eller snabbaste sättet men om man ber honom säga sakerna riktigt så gör han de.

Efter de var vi och åt på american take away.
Gött vare, barnen hade väl dock inte riktigt tid att äta eftersom det fanns ett bollhav där :)

Sen var det bara att åka hem en vända sen blev det att köra hem syrran igen.
Men innan jag lämnade henne hemma var vi in på lidel.
Där träffade vi på lite olika folk från mitt jobb.
Syrrans kommentar var - här handlar ju bara utlänningar och folk som jobbar åt boliden som tjänar skit bra.
Vi på boliden kanske är lite snikna då, å hellre vill behålla våra pengar :)
Hittade ett knäckebröd för 5 kr som jag ska tvinga micke att prova.
Skulle han råka gilla det så har man några kronor å spara in på den fronten :) haha

Nix nu ska jag koncentrera mig på lyxfällan. Tycker att det är så intressant.
Ibland är det ju lite udda fall där folk har hur mycket skulder som helst för att de har köpt på sig MASSVIS med nallar.
Vad ska man med alla nallar till liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar