onsdag 15 februari 2012

tvätta tvätta dagen lång

Idag har jag varit hos syrran å tvättat lite. Där fick man bjuda på både frukost å toa papper. De är inte lätt å vara stora syster inte :-p

Nä då, frukost hade jag lovat.
Emelie hade tjatat hem sig till michaela igår när hon var här, så hon åkte med dit och sov kvar.
Så då köpte jag med frukost från annas i morse innan jag for dit.
Dasspapperet var ju inte med i dealen däremot.
Men man lär väl ställa upp så hon slipper sitta på dass och självtorka :-p

Skönt att få lite tvättat iaf.
Det är jätte skönt med egen tvättmaskin i sitt eget hem, men det är lite skönt att få gå till en tvättstuga också för man får ju lite mer tvättat där och allt typ torkat på en gång.
Däremot är det ju så tråkigt att dela tvättstuga med alla andra.

Jag skulle vilja ha ett sån där tvätt ställe som de har i usa. Man kilar in å slänger in sin tvätt å en slant när det är panik.

Nix pix.
Nu ska jag uppdatera mig med unga mödrar. Har missat några avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar