söndag 26 februari 2012

lugnt

Denna helgen har varit en riktig lugn helg.
Barnen har varit hos sina andra föräldrar så vi har bara haft Emmy hemma.
Vi hade avbokat allt som hade med sport att göra. Så micke har varken tränat grabbarna i hockey, varit med på matcher eller spelat själv.
Allt för att vi för en enda gångs skull bara skulle få vara hemma och ta det lugnt.

Så denna helgen har verkligen varit avslappnad.
Men nu är mina darlingar hemma igen vilket är skönt. Dock hade emelie feber när de kom hem.
Vi hade tänkt fara och hälsa på erica och magnus, men de sket sig, så vi får ta det en annan dag.

Igår gjorde vi avokadosoppa.  Första gången jag åt det, men det var gott och väldigt mättande.

Jag skulle behöva komma på ett sätt att duscha utan att blöta fötterna. Mina hälar är ju hackigast i stan.
Efter varje gång jag duschat blir de bara värre. Ska jag behöva ha påsar på fötterna när jag duschar eller?? :)

Nää nu e de mys söndag med massa bra program.

1 kommentar:

  1. ja, dom där fötterna ja.. William reagerade till och med på mina nu. Men jag ska fixa dem i veckan, hemma hos Josefine :D
    Åh vad gott med avokadosoppa, det var länge sen jag åt det. Då hade jag räkor i.. mums!

    SvaraRadera